Jak jsme získali více zákazníků pro terapeuta Milana.
S Milanem jsme se setkali díky referenci, kterou na nás dostal, a naše spolupráce začala ještě v roce 2020. V té době působil ještě u sebe doma, kde jsme natáčeli i některá z našich prvních videí. Naše spolupráce trvá až dodnes, ale Milan je už na úplně jiné úrovni než když jsme se potkali.
Výzva.
Naší úlohou bylo získat více zákazníků prostřednictvím reklam na sociálních sítích a ve vyhledávači Google. Než jsme se ale pustili do vytvoření těchto reklam, začali jsme s rekonstrukcí webové stránky, kterou jsme dokončili na konci roku 2024. Během naší spolupráce jsme připravovali již druhý redesign.
Redizajnovali jsme web.
Původně se Milan zaměřoval více na masáže a chiropraxe byly doplňkovou službou, avšak časem se ukázalo, že zájem je právě o chiropraxi a ta by měla být nosným pilířem jeho práce. Připravili jsme tedy všechny nové vizuály na web (fotografie a videa) a pustili se do psaní a designování. Výsledek si můžete prohlédnout na stránce www.milanstefanek.sk.
Vytvořili jsme kreativy.
Po vymyslení a odsouhlasení všech scénářů jsme se pustili do jejich tvorby. S Milanem jsme se setkali v Martině a během jednoho dne jsme vytvořili 5 kreativních videí. Natočená videa jsme zpracovali během 3 pracovních dní a vytvořili všechny potřebné rozměry pro META kampaně. Následující pracovní den jsme reklamy nastavili a vytvořili reklamy z každého jednoho videa. Po několika dnech nás nemile překvapilo upozornění „Data sharing restrictions applied“.
Jak jsme situaci vyřešili.
Bohužel se stalo to, co jsme sice očekávali, ale v hloubi duše jsme doufali, že nás to nezasáhne. META se od ledna 2025 rozhodla v souladu s pravidly ochrany osobních údajů zavést omezení pro segment Health & Wellness. Tyto změny nám znemožňují sbírat data o konverzích na našem webu – konkrétně o odeslaných objednávkách na terapii. I když jsme požádali o manuální kontrolu, výsledek byl negativní. Původní kampaň jsme proto museli transformovat z formátu sběru leadů na traffic, který zůstává jediným relevantním cílem pro našeho klienta.
Průběžné vyhodnocení.
Kampaň je sice nová, takže ještě není úplně relevantní hodnotit její úspěšnost, ale už teď jsme zaznamenali první měřitelné výsledky. I když nemáme možnost efektivně sledovat posílání leadů přímo z reklamy, na stránce si evidujeme zdroj návštěvy pro každý lead. Zatím jsme v únoru 2025 dosáhli nárůstu o 30 % ve vyplňování objednávkových formulářů. Informace o výsledcích budeme průběžně aktualizovat.