...

Prezart marketingová agentura

Jak jsme zvýšili rezervace pro lyžařský simulátor a podpořili prodej dárkových poukazů.

Klientem je lyžařský simulátor, který se specializuje na indoor tréninky pro lyžaře. V průběhu roku 2024 nás oslovili se záměrem posílit svou marketingovou strategii, vybudovat kvalitní databázi vizuálního obsahu a podpořit získávání rezervací na tréninky. Jejich cílem bylo zvýšit počet zákazníků a podpořit prodej dárkových poukazů, které jsou důležitým prvkem mimo hlavní sezónu.

Výzva.

Sociální sítě klienta již existovaly, ale chyběl jim kvalitní vizuální obsah a cílené kampaně na zvýšení rezervací. Naším úkolem bylo nejen vytvořit vizuální materiály, které by mohly být efektivně použity v reklamních kampaních, ale také navrhnout a spustit reklamní kampaně na platformách Meta Ads s měřitelnými výsledky.

Budování vizuálního obsahu.

Začali jsme klasicky – natáčením videí a fotením záblesků akce na lyžařském simulátoru. Obsah jsme pravidelně přidávali na sociální sítě, ale po chvíli jsme si všimli, že dosah začal stagnovat. Lidé si pravděpodobně řekli: „Fajn, viděli jsme, co to je. A co dál?“ Bylo jasné, že potřebujeme přidat pořádnou dávku kreativity.

A tak jsme přišli s nápadem – vytvořili jsme vtipná videa, která nejen rozesmějí, ale zároveň motivují diváky udělat další krok: rezervovat si svůj vlastní zážitek nebo koupit dárkový poukaz. Tento nový obsah jsme použili nejen jako příspěvky na sociálních sítích, ale také jako vizuál pro reklamní kampaně na platformě META. Další videa, která jsme vytvořili a stále vytváříme, si můžete prohlédnout na jejich Instagramu TU: Instagram link

Reklamní kampaň na rezervace.

Kampani na zvýšení rezervací jsme v listopadu věnovali rozpočet téměř 300 €. V rámci tohoto rozpočtu jsme v kampani zaměřené na rezervace tréninků vytvořili tři jedinečné kreativy, které můžete vidět výše. Byla to krátká a zábavná videa, která nám pomohla dosáhnout opravdu zajímavých výsledků. Za celý měsíc se nám podařilo získat 238 zákazníků, kteří se proklikli na rezervační systém. Bohužel klientka využívá externí službu, a proto měření výsledků probíhalo offline formou dotazníku, z něhož jsme zjistili, že průměrná míra rezervací je cca 20 %, což znamená cca 47 rezervovaných tréninků. Kampaň dopadla výborně a stejné výsledky pokračovaly i v prosinci, kde jsme museli reklamy zastavit z důvodu maximální vytíženosti trenérů.

Reklamní kampaň na dárkové poukazy.

Druhým zadáním naší klientky bylo zvýšit prodej dárkových poukazů v prosinci, které pomohou překlenout období mimo sezónu. Vytvořili jsme dvě kreativní videa, která nám opět přinesla zajímavé výsledky. Poukázky bylo možné zakoupit pouze telefonicky nebo na základě objednávky emailem, proto jsme naše konverze zaměřili tímto směrem. Získali jsme 148 konverzí, z čehož jsme prodali v průměru 2 poukázky denně. Na základě dotazníku jsme zjistili, že 80 % prodaných poukazů bylo právě díky reklamě na sociálních sítích.

Výsledky na Instagramu.

Na Instagramu jsme v listopadu 2024 zabodovali – dosah videí jsme zvýšili o 88 %, dosah příspěvků o 41 % a interakce s obsahem vzrostly téměř o 100 %. Zajímavostí však je, že většina klientely, která si rezervovala tréninky na simulátoru, přišla z Facebooku. I proto jsme většinu kampaní strategicky zaměřili právě na tuto platformu.

Výsledky na Facebooku.

Na Facebooku jsme v listopadu 2024 oslovili o téměř 50 % více lidí a počet zobrazení naší stránky se zvýšil o 30 %. K těmto číslům přispěly především reklamy, které jsme zaměřili na získávání nových rezervací na tréninky a na zvýšení prodeje dárkových poukazů.